Tema: Re: kompiuteris ðûdas.
Autorius: svyt
Data: 2019-02-06 16:17:07
Ssd greiciau ramas pagal greiti o ne hdd :) greit pasikrauna
 kompas ir programos, kesuoja tokiu greiciu kad nejauti jog ramo
 truksta, tai kompas dirba labai smagiai. Proco greitis labiau
 reikalingas kai dirbi viena galinga programa, o bendrai darbui
 ramai ir ssd duoda greicio pojuti. Tik, ssd turi resursa, jei
 mazai ramo, per 2 metus dukra sugebejo sudrozt ssd, idomu,
 garantija jam galioja? Ar tai skaitosi normalus lifentime
 susidevekimas?
Naudojo panele, dziaugesi greiciu teturedama 4 gb, sako 20 tabu
 atidarius nieks nestabdydavo. Irgi kompui gal 10
 metu.

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----