Tema: Re: UPS'as dviems PC
Autorius: MRT
Data: 2019-01-15 13:00:33
> Sveiki,
> Naudojamas toks UPS'as - APC Power-Saving Back-UPS ES 700VA, 230V, Schuko
>
> Pajungti į jį du stacionarus PC (dėžė + monitorius).
> Į lizdus Battery backup + surge protection
>
> Dingus elektrai paveikia tik kelias minutes. Vos spėja išjungti.
> Ar taip ir turi būti?
>
> Pagal mane tai kaip ir turėtų, bet sako, kad seniau laikydavo ilgiau. Kas galėjo pasikeisti? UPS'ui keli mėn.

Ten viena 12V ~7-9Ah batarke?.. ji su visais UPS
nuostoliais gali kokius ~180W-200W atiduoti 15 minuciu..

https://www.lemona.lt/LIUSE/TI/En/Pdf/CSB-GP1272.pdf
https://www.lemona.lt/LIUSE/TI/En/Pdf/HR1234W_18.pdf

Pagal grafikeli 200W piesia ~12,7min:
https://www.apc.com/products/runtimegraph/runtime_graph.cfm?base_sku=BE700G-GR&chartSize=large
Jei 100W - tada gerokai ilgiau - ~30,8min..

Jei kompai uzgriebe kokius Windows Updates
ir CPU apkrautas - tada ir minuciu turi maziau..

Testas - 120W (dvi lemputes po 60W) turetu laikyt ~25min.