Tema: Re: Monitoriaus pasirinkimas (Gaming+Youtube+Web)
Autorius: bat0nas
Data: 2019-01-07 16:40:23
On 2019-01-07 15:45, Lawrence Jamieson wrote:
> [...]
>
> Man šios dvi salygos viena kitai prieštarauja.
>
> 1080p jau po poros metų bus morališkai pasenęs. Nors aš jau ir dabar į ne high dpi monitorius net nežiūrėčiau.

Na tai biudžetą paderinsiu, kai matysiu iš ko galima rinktis.

Dėl 1080p vs 1440p ar 4K:

Aš dar aiškinuosi, ar ten, kur tas monitorius stovės užteks 24", ar
reikia 27". Bet pažiūrim, ką turim:

http://www.skytech.lt/periferija-biuro-iranga-monitoriai-c-270_268.html?f=s(),g(),p(179,222),k(64.59,4838.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1

Pas kiekvieną gamintoją iki24" su aukšta raiška yra vos po 1-2 modelius.
Tad nežinau, kur tas 1080p nueis ir ar nueis kur nors.