Tema: Re: UPS NAS'ui
Autorius: Remigijus
Data: 2019-01-04 11:55:29
Jei diskai nenaudojami užmiega ir naudojama žurnalizuojama failų sistema
tai mano nuomone namie soho Backup upsas pats daugiau problemų sukelia
nei kelis kart dingusi elektra. Būna atvejų kai pats upsas pareina ir
atjunginėja elektrą, o dažniausia problema yra nusilpusios baterijos.
Kai upsas rodo kad baterija ok, o dingus elektrai pasirodo kad visai ne ok.