Tema: Re: Rekomenduokit minimalų geimerio konfigą
Autorius: MRT
Data: 2019-01-01 16:00:21
> Man mini ATX'ai kažkaip nuo senų senovės nepatinka, tad šis variantas
> pasirodė viliojantis, tad sutariau už 600 be SSD bet + 4 GB ramo paimti
> visą sistemą, ką manai?

vat is senoves tas ATX'o poreikis.. kai kisdavom SB, LAN ir t.t.
Dabar mATX visai OK, tik 4DIMM kartais norisi..
Dar kartais aktualu ar PCI x16 portas yra pirmas,
t.y. kai virs jo idetas PCI x1, tai videlka dedasi
vienu portu zemiau ir kompaktiskesniuose korpusuose
tai reiskia arciau dugno arba arciau PSU..

Tas kompas uz 600 sakyciau OK .. t.y. bent jau
geriau nei mano siulytos dalys uz 500 Eur su
donoriniais Case, PSU.. ir GTX1070Ti riebus pliusas.