Tema: Re: Monitorių tema klausimas
Autorius: Sniegas
Data: 2018-12-31 17:56:44
Ne, ne geriau. Lygiai tas pats, jei klaustum - ar ne geriau vieną kartą
per mėnesį šašlykas vietoje kasdienių dešrelių. Ne, man geriau kas metus
naujas daiktas, nei dešimtmetį tas pats griozdas ant stalo. Turiu lygiai
prieš 10 metų pirktą Samsung monitorių - parduotu už 30 eurų gal kam
reikia? 22 colių. Va toks
https://www.cnet.com/pictures/samsung-syncmaster-t220/2/