Tema: Re: Perku 2-4TB HDD
Autorius: Bone Daddy
Data: 2018-12-20 21:45:11
Fignia ta garantija. Normaliai nedaužant HDD dirba 10 ir daugiau metų.
Bent pas mane nei vienas diskas gal per 20 metų nenusprogo taip, kad
nebūtų galima pasiimt duomenis ir perkelt į naują, didesnį ir morališkai
pšijemnesnį. Tik tie duomenys žiauriai pasenę ir nelabai reikalingi.
Jei nepasenę, tai pas mane keliuose harduose po kelias kopijas
valkiojasi. arba BDR, ar DVD .