Tema: Re: Tabletė?
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-19 21:39:24
On 2018-12-19 19:43, ABLomas wrote:
> O šiaip tai ką žinau, Xiaomi Mi Pad 4 Plus (ar be plus) tikrai neatrodo
> lowend'as

Tai Mi Pad 4 Plus ir nėra lowendas, čia vidutinio segmento tabletas, bet
ar jis tikrai tau atitinka tą kriterijų dėl minimalių rėmelių? Nes aš
dėl šito punkto apie jį ir neužsiminiau.

Tiesa pasakius, kaina jo plius minus kaip TAB S2 9.7 ir tarp šitų dviejų
aš rinkčiausi TAB S2, nes jo ekranas geresnis (AMOLED vs LCD) ir yra
oficialus LineageOS palaikymas. Nebent, baterijos talpa labai būtų
svarbus kriterijus, tada Mi PAD 4 Plus turės pranašumą.

Na ir į ekrano kraštinių santykį verta atkreipt dėmesį, nes man, pvz.,
labiau "limpa" TAB S2/3 4:3, o ne 16:10, kaip pas Mi Pad 4 Plus. Nežinau
kuris tau variantas labiau tinkamas.