Tema: Re: Windows10 Backup
Autorius: ttt
Data: 2018-12-12 22:14:41
Ačiū. Man irgi atrodo, kad kol kas paliksiu kaip yra, nes kompas veikia
tikrai normaliai ir lago nebesijaučia (čia po to, kai random (iops)
greitaveika nuo 10.000 mistiniu būdu padidėjo iki 30.000) Gal rimtai TRIM
nespėjo per visą SSD praeit, nes berods buvau prieš tai rankiniu būdu
pabaksnojęs iš Windows :) Bet lieka visvien paslaptis dėl ko Acronis
nesugeba pagamint disko image backuo'o ir baigia error'u :)

"Bronco"  parašė naujienų news:purdba$ttr$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018-12-12 12:02, ttt wrote:
> Tai nieko įdomaus nematyti iš to ar čia viskas normos ribose? :)

Tik dabar grįžau į tread'ą.

Aš nieko blogo tavo testuose nematau. Gal ir galėtų 4KiB Q32T1 būti kiek
didesnis, bet gal tiesiog nespėjo TRIM per visą SSD prasieit.

Įsijunk Rapid mode ir ramiai naudokis. Ir gali dar 10% SSD vietos skirti
Over-Provisioning'ui, tas irgi lengvai pakelia greitį ir TRIM greičiau
prasisuka.