Tema: Re: HDD media laikymui
Autorius: Caponi
Data: 2018-12-04 23:27:20
Patvirtinu, galvos dabar nukirst neduosiu, bet man rodos "blogiausi"
sektoriai būdavo <50ms (ne >50) ir jų paprastai gaudavosi keliolika per
diską.

Po ilgesnės ar trumpesnės eksploatacijos sugedusių RED'ų mačiau/turėjau
tik 3TB, nors per rankas praėjo ne viena dešimtis įvairiausių talpų, į
stacionarus aš jau senokai jokių kitų nededu (sistemai, žinoma, SSD).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/