Tema: Re: kompiuteriu evoliucijos ypatumai
Autorius: useris
Data: 2018-11-27 15:25:42
Paskutiniam žurnale Kompiuterija buvo panašiai parašyta - juk nėra žurnalo
"Televizorius" ar "Šaldytuvas", todėl baigiasi "Kompiuterijos" era ir
žurnalas nebeleidžiamas (o ne dėl krizės).
Nostalgija iki šiol yra, prisiminus kaip žaisdavom Starcraftus per laisvas
pamokas per tinklą 1v1, vienas iš kompų buvo kartoninėj dėžėj mano surinktas
iš turguj pirktų naudotų dalių. Dalis nostalgijos grįžo, ėmiau kolekcionuoti
senus kompus.
Ar norėčiau kad tie laikai grįžtų? Aišku ne, man patinka kad filmą
atsisiunčiu per kelias minutes, o ne prastesnės kokybės per 7 valandas ir
beveik viską ko reikia turiu rankoj iPade.