Tema: Re: Monitorius
Autorius: Aladdin
Data: 2018-11-27 10:31:09
Na man realiai windows'uose vaizdelis visai patinka, bet duotu momentu
sėdžiu su linux, na ir kai prie kompo sėdi visą dieną, norisi akis kaip
įmanoma labiau tausoti ir vistiek tas tekstas kažkoks pikseliuotas. Nes
dabar, kai ką daugiau paskaitai, tai kažkaip vargsta tos akys, kai namie
su Retina to nuovargio nelabai jaučiu. Todėl būtų labai įdomu kokį
užsirekomendavusi 24" FHD moniką pasižiūrėti na ir tada 24" UHD matyt ar
į 27" jau žiūrėt. Monikas reikalingas darbui.

--
www.antakalnis.lt