Tema: Re: Z390
Autorius: fenix
Data: 2018-11-26 23:41:33
2018.11.26 22:37, bat0nas rašė:

> 470€ už CPU?
> Nope. Panašu, kad komplektuosime kiek pigesnę sistemą.
>
> Investiciją turėjau omeny: perkama pagrindinė plokštė ilgam be minties
> keisti artimiausius 10m. Kiti komponentai - kažkas tokio, kas šiuo metu
> yra geras price/performance santykis bei veš 1080p ne mažiau 100fps.

no offence, bet tokia "investicija" pasiteisina? as kazkaip itariu, kad
ne, nes realybej galvoji, kad nusipirksi koki celerona, tada atsiras
pinigu ir upgreidinsi i i5, tada skelbimuose nusipirksi i7 ir t.t. bet
realybej lieki su mazai suportinama experimentine mb, kuri tampa
pseudo-palaikoma po kiekvieno os updeito ir pan problemomis. vienintelis
dalykas kas tikrai pasikeicia, tai dasiperki papildomu ram moduliu.

mano patirtyje - perki antra-trecia pigiausia mb tam konkreciam procui
ir nesuki pautu, parduodi/utilizuoji po 3-5m viska kartu taip pat.