Tema: Re: Ką manot? 2
Autorius: Rrr
Data: 2018-11-23 02:05:26
Pries kuri laika maciau sita, pavarvinau seile ir tiek.

Kaina didele, o surinkimo kokybe klausimas kaip ten.

Didziausias klausimas - ar tai realiai panaudojamas daiktas siandien,
nes ekrane norint kazka matyt reiks akiniu su padidinmo stiklais veitoj
lesiu, rasyt nepatogus bus, browsint irgi, kitaip tariant, daiktas
fainas, pazaist gal ir nieko butu, bet tam reikalui gali naudoti koki
Remote Desktop is turimo telefono, jeigu reikia Windowsu, del patogumo
nebent koki docka telefonui su klava gali dasipirkt.

Jeigu turi koki windowsini/linuxini servuka namie, tai leidi VM su
Windowsais ant jo ir turi 24/7 priejima prie Windowsu per Remote
Desktop. Per Remote programos veikia praktiskai visos (net Photoshop,
gal tik 3D programos sunkiau (su lagu) vartos), o zaidimai, youtube,
delfi, etc patogiau ir siaip puikiai vartosi ant telefono.