Tema: Re: Meteorologin? stotel??
Autorius: svyt
Data: 2018-11-18 22:36:21
Lauko temperatura telefonas rodo? Slegio dinamika? Man greiciau
 reljefo o ne slegio dinamika nesiojamas laikrodis rodo. Kambario
 ir tai kazi ar normaliai gali rodyt. Ypac kai krauni ar
 intensyviai maigai.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/