Tema: Re: koki HDD rinktis?
Autorius: Remigijus
Data: 2018-11-09 10:33:34
Na Seagates turi tokį "navarotą" kaip duomenų rašymas perdengiant
cilindrus , rašant duomenis išmagnetinami aplinkui esantys duomenys,
tada taiso tuos duomenis. Tai rašymo sparta į seagate diskus tebūna ~30
MB/s ir duomenų patikimumas yra šakėm ant vandens rašytas. Be to dar
apkarpo firmwarus vieni diskai tinka tik DESKTOPUI, kiti tik NAS'ui
treti DVR'ui. Tik Už premium kainą gauni diską, kuriam padoriai
patiunintas Advanced Power Management (APM) ir error recovery control
nenustatytas begalinis laikas. WD dar iki to nenusileido, bet, letus su
prastu disko paviršiumi diskus dar apkarpo ir programiškai (mėlynuose
diskuose kas 8 sekundes parkuoja galvas neatjungiamai, ir po 2 metus
sudrožia parkavimosi plasmasinį doką). Šita Toshiba yra WD ir SEAGATE
premium diskų lygio kaip WD black ar Seagate IronWolfPro.

2 TB disku toshiba yra P300 serija, bet su jais nesusidūriau,
netestavau, net review'ų neskaičiau tai rekomenduoti negaliu

Pafiltravau 7200 rmp diskus, kiti mano nuomone yra neverti dėmesio

http://www.skytech.lt/hdd-ssd-priedai-hdd-magnetiniai-diskai-c-86_85_1407_139.html?f=s(),g(113,241,253),p(203,528),k(36.79,583.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1