Tema: Re: Kiek dabar vertas SSD Samsung 850 EVO 250GB SATA3?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-11-06 22:15:39
Probooke jau įmestas MX500. Pasižiūrėjau atidžiau - WD 24 mėnesiai
garantija vs MX500 60 mėnesių garantija ir pigesnis.
250 GB EVO namuose, aš ne namuose. Yra minčių į Probook įdėti gamyklinį
HP 256 GB NVMe, o kur dabar įdėtas Samsung 500 GB EVO NVMe įdėti į
stalinį kompiuterį su Asus Z97-A mama. Žiūrėsiu, dar iki atostogų kelis
kartus gali planai pasikeisti, bet galvoju 250 GB EVO parduosiu ir arba
nupirksiu EVO 500 GB NVMe, arba sukeisiu vietomis turimus.