Tema: Re: Ar turi įtakos disko spartai jei jame OS?
Autorius: anon@work
Data: 2018-10-31 13:16:13
Pas mane Asrock Fatality1 x99 matkė rodo bios'o eilutėje ssd režimą, ir rodė
taip, kaip rašiau. Gal čia x99 čipseto navorotas, nes ir lizdų m.2 ten 2
vienetai :)

"MRT"  wrote in message news:prc19p$tdu$1@trimpas.omnitel.net...

> Kiek mano žinios siekia - jei nera NVMe draiverio instaliuoto, ssd dirba
> SATA režimu - mano matkej biosas rode SATA režimą, kol nesudėjau
> parsisiuntęs to draiverio. O senesnėj matkej buvo kitas fokusas -
> nepalaikė PCI-E x4 greičio ir Samsung Magician programa rodė kad ssd dirba
> PC-E x2 greičiu...

NVMe SSD lyg ir nelabai turetu moketi "SATA rezimu" veikt..
https://en.wikipedia.org/wiki/File:SATA_Express_interface.svg
Tarsi turetu paciame 970EVO buti integruotas PCIe SATA kontroleris tada.
Negi matkes chipset'as moka PCIe "konvertuot" i SATA..