Tema: Re: Kurie TPLINK Archeriai palaiko SMB v3 sharinant USB HDD?
Autorius: PxYra
Data: 2018-10-03 23:07:20
WDS rezime neleidzia (pasitiklsiniu veliau) jungt DHCP funkcijos, raso kad
kazkas neveiks su WDS, itariu kad DHCP gali veikti tik tada kada kai WAN'e
laidas yra, WDS rezime viskas bridzinasi ir visi IP gauna is pagrindinio
routerio kuris prie provaiderio pajungtas, subnetas ir IP range lieka tas
pats.