Tema: Re: Gera kaina SanDisk Ultra micro SD XC
Autorius: svyt
Data: 2018-09-29 21:03:37
Matyt kongstona maziau padirbineja, as ir kingstona myliu, bet
 nedarau religijos, normalus (pirkti lietuvoj su garantija)
 sandiskai dirba ilgai ir gerai.
 as kol nesisidejau su kinieciais
 apskritai maniau kad tai amzina, miekad negendanti
 detale.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/