Tema: Re: Padėka MRT :)
Autorius: anon@work
Data: 2018-09-21 10:48:39
Nu jo, suklydau skaičiuku, Y530 turi būti :) Dėl klavos - pradejau
priprasti, iš įpročio dar kampe vietoj Del spaudžiu slash'ą. Daug kur
atsiliepimuose tą klavą keikia, bet man tai ji normali, dideliais kiekiais
nespausdinu, o jei ką - normalią klavą pasijungsiu. Pašvietimas naktiniam
darbui gerai, tik naktimis jau dažniausiai miegu - nebe tas amžius :)

"MRT"  wrote in message news:po25rf$ofh$1@trimpas.omnitel.net...

> MRT, ačiū už atkreipimą mano dėmesio į laptopą Lenovo Legion Y520
> (i5-8300H, Nvidia 1050) - vakar jau čiupinėjau ir testavau, įspūdžiai kol
> kas labai geri. Korpusas plastmasė, bet man turėtų laikyti. Žaidimų dar
> nebandžiau, bet procesoriaus renderinimas paliko toli užpakaly net mano
> i7-5820K stacionarą. Subjektyviai apie 30% greičiau.

Na dekui :) .. tik i5-8300H berods turejo buti Y530 (Y520 buvo su
i*-7***HQ).
Kad jau taip - kaip klava?.. t.y. tas neiprastas kursoriaus ir numpad
blokas?..