Tema: Re:Spalvotas lazeris - ?
Autorius: svyt
Data: 2018-08-28 04:28:13
Anksciau litais apie 700-900 kainuodavo, o tokio tipo daiktai
 nebrangsta. Kiek islaikymas nezinau, nes minoltos kaprizingais
 printeriais sefas susinervino i 2 apynaujus atidave, tai jau gal
 6 metus pildyt dar nereikia :) juodi milteliai nera juntamai
 brangesni kiek ziurinejau, spalvoti irgi iperkami.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/