Tema: Re: del ups’o
Autorius: Darelas
Data: 2018-07-16 10:12:29
Tai pas mane nelabai darbo vieta. Ups saugo NAS, kuris užstatytas taip, kad
dingus elektrai nesiurbtu sroves is upso iki issekimo, o tiesiog tvarkingai
padarytu shutdown. Ir siaip manau sveikiau kruva brangiu hdd saugoti nuo
visokiu itampos svyravimu. Laptopas cia niekuo nepagelbetu.
Plius pajungtas Telia optikos konverteris, routeris. Labai patogu - dingus
elektrai, feisbuka gali toliau browsinti :)

--
Vilnius