Tema: Re: vaizdo kortos
Autorius: Rrr
Data: 2018-07-09 14:44:42
Jeigu iš šitų dviejų, tai aš imčiau Gigabyte. Bet šiaip, bandyčiau imt
3GB 1060. Skirtumas bus akivaizdus, o kaina ne tiek jau didesnė. 1050
šiandienai yra jau ant ribos, žaidimams 720p/high ar 1080p/medium-high.
4 GB realiai vis tiek neišnaudos ta 1050. Dėl to, kad daugiau atminties
- greičiau žaidimai neveiks.

Imk šitą:

http://www.skytech.lt/gvn1060ixoc3gd-gigabyte-geforce-gtx-1060-mini-itx-3gb-gddr5-192-bit-hdmi-2xdvi-p-323429.html