Tema: Re: Rekomenduokit 750W maitbloki
Autorius: MRT
Data: 2018-07-05 00:54:15
> Bet va Dell'as surinko balta pc su 1060 ir i7-8700 ir 460W PSU. Ir px,
> veikia ir kiaušinienės neiškepa :) Nėr kaip pamatuot man jo, bet
> reviewsai sako, kad dar rezervo lieka. Dabar gi daug kas nebekiša 4 HDD
> ir ODD, kurie šiaip irgi nemažai lupdavo..

Va matai.. ir DELL'as beveik 500W deda..
tai kodel pardavejas neturetu panasiai siulyt?

Baltam Dell'e tas i7-8700 ne K, be OC..
Gal su Turbo Boost kazkiek gali >65W is CPU islupt,
dar 1060 kokius ~130W .. kita smulkme..
Ir net su 4HDD 7200rpm ne daug ka pakeisi..
2A lupdavo startup metu, o siaip juk iki 10W

Tik speju kokiu nors 1080Ti jame nesiulo,
tuo labiau kokiu nors 2-3 vnt :)