Tema: Re: Dar vienas routeris - reikia paprasto :)
Autorius: fenix
Data: 2018-05-21 19:02:41
2018.05.21 15:19, Rrr rašė:
> Nu tai paleiskit torrentus be apribojimu per wifi ir paziuresit kas bus.
> Leisti reikia is kokio LM, kur daug seederiu ir greitis didelis, tik
> tada pasijaus, kad sh.
>
> Galvoje labiau turejau tuos 15-50 eur. irenginius. Brangesni gal
> neblogi, negaliu atsakyt, bet uz brangiau yra ir geresniu pasirinkimu,
> negu TP-link.

butent tokiu rezimu c20 tiesiog veike puse metu. t.y. pilnu pajegumu
100Mbit torrentai. kainavo gal 25-30EUR ribose, pirkau, nes pigiausias
su AC wifi. o puse metu, nes tiesiog po puses metu prasidejo toks
efektas: pyst wifi dingdavo, perkrovus atsirasdavo. jokio sistemiskumo.
nunesiau pardavyklai, sake jie patys testavo savaite pas save
parduotuvej naudodami kaip routeri ir JOKIU prolemu nebuvo, bet, sake,
kadadangi tplink keicia irenginius ju netikrindami(!), tai sake, mes
nesigincysim ir grazinsim pinigus.

visa kita - labai gerai. viskas tiesiog veike. firmware gimtasis,
atnaujinimu nebuvo.

ir cia vienintelis atvejis, kai tplink mane pavede... pardavykla -
kilobaitas