Tema: Re: Korpusai su USB 3.1 Gen 2 Type C priekinėmis jungtimis
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-12 13:06:58
O kam to reikia? Ant korpuso vietos daugiau nei pakanka, kad su
visokiais micro lizdais nežaist (Type C šiuo atveju priskiriu prie micro
dėl gabaritų), kabeliai iš typeA į micro (tame tarpe ir type C) irgi
jokia egzotika ir net, sakyčiau, labiau įprasti nei micro-micro variantai...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/