Tema: Re: 1a.lt - 860EVO 250GB po 74 Eur - tik siandien
Autorius: bat0nas
Data: 2018-05-12 11:55:08
On 2018-05-12 00:01, Bronco wrote:

> Emm... O tau Amazon siunčia ilgiau, nei tarkim Skytech ar kita LT
> firmelė? Man asmeniškai, perkant tiesiai iš amazon, užsakius pvz.
> savaitgalį, viską gaunu iki savaitės pabaigos, t.y 3-5 darbo dienos.

Taip. Bet jeigu noriu daikto iš serijos "rytoj", tai visokios varlės ar
skytech kartais ir per 1-2d.d. susisuka.

Bet taip, Amazon gėris.

Gaila tik, kad pirkdami iš Amazon darom turtingą žmogų dar turtingesniu
(kažkaip nejaučiu, kad jo investicijos į kitas sritis būtų tokios fainos
ir sektinos, kaip pvz Musko), didinam engiamų logistikos darbuotojų
skaičių (jei tiesa, ką internetai rašo), žlugdom smulkųjį verslą.