Resetinau pasworda, sukuriau nauja akauna. Viskas lyg ir gerai. Aciu On 2018.05.11 09:49, xlior wrote: > Taip turi būt aktyvi ir tada eini čia: > https://account.viber.com/en/forget-password ir keiti password'ą. > > On 2018-05-11 09:42, YZF wrote: >> Bet SIM kortele uzblokuota, tai ja reikia atblokuoti pas tele2 tuomet? >> >> >> On 2018.05.11 09:37, Dainiushas wrote: >>> nžn kaip ten oficiali procedūra, bet jei įdedi SIM kortelę į kitą >>> telefoną, tai visur reikia Viber'į peraktyvuot. Tai vat taip galima >>> ir "atjungt" >>> >>> 2018.05.11 09:26, YZF rašė: >>>> Yra tokia situacija: imones darbuotojas naudojosi imones telefonu ir >>>> buvo instaliaves Viber. Dabar tas darbuotojas nebedirba, telefonas >>>> (su kortele) grazintas imonei ir pas operatoriu numeris uzblokuotas. >>>> >>>> Ar gali tas zmogus toliau naudotis Viberiu (su tuo paciu priristu >>>> imones tel.nr) is kitu irenginiu, kompo ar pan? Jei taip, kaip ji >>>> 'atjungti' ? >>>> >>>> >>>> Aciu >>>