Tema: Re: Pentium N4200 procas ofisiniam kompui?
Autorius: Doxlas
Data: 2018-05-10 11:59:40
Čia ne aš tą kompą naudosiu, mano i7. Turiu namie notebooką su celeronu
N2840, tai kaip rašomoji mašinėlė veikia :-) kol nepradeda Win10 updatu
instaliuot.
Realiai pasižiūrėjau, kad matyt verta dadėt kokius 25 eur ir paimt
normalesnį proca:
http://www.skytech.lt/r416nafa014t-asus-vivobook-r416na-grey-metal-140-fhd-1920-1080-pixels-matt-intel-p-361961.html
http://www.skytech.lt/90nb0fj2m00890-notebook-asus-vivobook-series-x442uafa070t-cpu-i37100u-2400-mhz-1-p-391006.html

"Caponi"  wrote in message news:pd0vcn$39k$1@trimpas.omnitel.net...

Spausdinant tai ne, bet va kad ir tas pats internetas, ypač jei juzeris
tipo "šiuolaikinis" ir intensyviai naudojasi visokiais soc tinklais ir
mirgančiais naujienų saitais, tokiam procui jau per sunkus šiandien.
Aišku, čia nuo kiekvieno iškrypimo lygio priklauso, aš negaliu pakęst,
kai kompas kiekvieną proga "pamąstymo pertraukėles" daro :-) Nors va
kaip tik instaliavoju girgždantį gaidį su N2830 (taip ~2x lėtesnis už
N4200), tai kur tik prisireikia proco darbo, anas iškart kemšasi, bet
savininkas sakė, kad viskas OK su tuo kompu greičio prasme :-)
Žodžiu, mes savo nuomones išsakėm, o Doxlas tegu sprendžia...

Ai ir dar tipo P.S. - jei reikia papigiai, tai vietoj "šiuolaikinio"
tormazo, geriau jau už panašią kainą pasiieškot padoraus naudoto aparato
- ir tarnaus ilgiau, ir džiugins labiau - tiek greičiu, tiek kai
prisiliest prie klavos reiks :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/