Tema:
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-09 13:19:55
Pirmiausiai klausimas ar anas turi Win10 skirtus draiverius. O jei ir
turi, tai čia vienas iš akivaizdžių pavyzdžių pavyzdžių, kuo skiriasi
geri kompai nuo visokių papigiaiskų Packardų, Anusų ir panašių -
atštampavo draiverį, jei gavosi bugovas - juzerio problemos, gerai jei
viskas +/- adekvačiai veikia be jų ar pavyksta pritaikyt iš kažkur kitur
atkastą. Na ir galiausiai stoja klausimas dėl parametrų - kai gamintojai
susigalvoja pagamint kažką išoriškai panašaus į kompą su mobiliakui
skirtu procu (pagrinde ten visokie Atomai ir iš jų evoliucionavę
Celeronai), o žmogai per nesupratimą kompą renkasi pagal vienintelį
kainos parametrą, tai irgi rezultatas dažniausiai nedžiugina.
Bet kokiu atveju aš jau nukrypau kiek į šalį, grįžtant - taip, niekur ir
niekada, tame tarpe ir kompuose, nėra taisyklių be išimčių, bet, kaip
sakoma, išimtis tik patvirtina taisyklę :-), ir kažkokių komponentų
neveikimo ar netinkamo veikimo atveju pradėt reikia nuo gamintojo
pateikiamų draiverių.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/