Tema: Re: kada laikas pirkti vga?
Autorius: MRT
Data: 2018-05-04 22:05:39
> man vienas sako, kad 1050 senas perfomansas ir 1060 yra ženkliai geresnė.
> aišku kaina dvigubai skiriasi.

Taip 1060 apciuopiamai rimtesne. 1050 ir 1050Ti is esmes panasios.
Jei senesnes kartos, tai 960 nebuvo labai daug geresne uz 950.

Labai supaprastintai sakykim apylyges:

a) GTX950, GTX960, GTX1050, GTX1050Ti
b) GTX970, GTX1060
c) GTX980, GTX980Ti, GTX1070, ..

Subjektyviai ir kiek apytiksliai, dar ir 1920x1080 tycia emiau:

https://tpucdn.com/reviews/MSI/GTX_1050_Ti_Gaming_X/images/perfrel_1920_1080.png

https://tpucdn.com/reviews/MSI/GTX_1050_Gaming_X/images/perfrel_1920_1080.png

https://tpucdn.com/reviews/MSI/GTX_1060_Gaming_X_3_GB/images/perfrel_1920_1080.png

https://tpucdn.com/reviews/MSI/GTX_1060_Gaming_X/images/perfrel_1920_1080.png

> ką aš žaidžiu: skyrim, witcher, na dar eve-online, naujo nieko nekalu.
> vaikas kala fortnite, bet planuoju ps4 pirkti vėliau, dabar vga planus
> sugriovė.

Sakykim idomumo delei... su kokia kali?..

> manau, kad užtektų ir 1050 4gb arba 1060 3gb, nes 6gb jau viršyja
> biudžetą, nenoriu brangesnės.

arba GTX1050 2GB su ideja nemetyt $ ir daryt upgrade,
kai kastuvai atbuks (bet jeigu ka, tai 1060 3GB uz ~230 yra
plius minus ta kaina, kuri kazkada iki kainu pakylimo buvo..
berods ~220 Eur buvo uz 3GB versija ir kazkur ~280 Eur uz 6GB versija)