Tema: Re: Q: ps4 pirkimas
Autorius: one
Data: 2018-05-29 08:01:27
Maniškis irgi fortnite mėgsta. Žaidžia minimaliai, t.y. mažai leidžiam.
Šiaip man labai nepatinka, kai žaidžia per telefoną ir truputį
nepatinka, kai per PC. Nepatinka dėl to, kad maži ekranai labai vargina
akis. Mano mintis buvo nupirkti vaikui PS4, kad žaistų per didelį ir
toli nutolusį ekraną. Su vaiku jau sudylinom - sakė atsisakis smarto,
vaikščios su sena nokia. Dabar laukiam mokslo metų pabaigos.