Tema: Re: Case'as
Autorius: bat0nas
Data: 2018-04-26 21:03:13
On 2018-04-12 15:20, Salas wrote:
> Bandau issirinkti nauja case'a kompui.
> Kokios nuomones apie si varianta ?
>
> http://www.skytech.lt/cah700wbr-kompiuterio-korpusas-nzxt-h700i-matinis-juodasraudonas-p-370634.html

Peržiūrėjau aš tas dėžes šiandien iš neturėjimo ką veikti ir...

Neradau nei vieno padoraus korpuso su USB Type C jungtimi priekyje.

Vienintelis variantas (ir tas pats ATX segmente) - mano minėtas R6 su
galimybe ateityje pakeisti priekines jungtis:
http://www.fractal-design.com/home/product/accessories/connect-d1

mATX atveju situacija dar blogesnė (panašu, kad mano naujam build'ui
turėtų užtekti mATX; net ir ITX iš bėdos).

Žinau, kad gal tai nebūtina, bet dėžė mano atveju bus perkama 10čiai
metų (dabar savo Antec'ą tiek naudoju). Tad reikia arba modulinio
priekio arba iš karto su šių dienų jungtimis.