Tema: Re: BIOS'e įjungus IDE kontrolerį, dingsta NIC
Autorius: PxYra
Data: 2018-04-25 21:19:56
arba BIOS bugas arba "fycersas" gal kur manuale parasyta smulkiom raidem kad
ijungus ta ar ana fukcija va sita funkcija isjungiama
P.S. realiai reik zet ar yra naujesnis BIOS'as mamkei...
kad IRQ bei DMA pjautus ir mazai tiketinas bet neatmestinas variantas
galimi gydimai, BIOSE arba per device manager (sunkiau tiketinas variantas)
keiciami parametrai