Tema: Re: Kiek kainuoja kompas?
Autorius: svyt
Data: 2018-04-15 11:31:19
Batarke niekam nereikalinga, nu kaip upsas veikia kelias minutes
 irnpakanka, o pats kompu progresas labai suletejo, o ir
 programine iranga nustojo tobulet, but tokia resusrsu rijike kaip
 anksciau- pora metu ir senas kompas nepatemia, dabar to kaip ir
 nera. Dydis kaip kam, as kai tampau visur, tai man 12" jau dydzio
 virsune, 10 ilga laika turejau buvo optimalus, dabar neradau 10,
 tai 12 pemiau, nu kompensuoja telefonas 6.3 coliu. Irgi, pries 4
 metus kai ji issitraukdavau sneket aplinkinius stebindavo, dabar
 jau norma tokio dydzio tel.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/