Tema: Re: laptopo photo editinimui
Autorius: MRT
Data: 2018-04-11 16:06:02

> Man tai patinka, aš ką tik sudirbau ThinkPad T serijos šustrą ultrabuką (žvelgiant iš macbook pro perspektyvos), o atsiranda
> cirkininkas kuris kliedi apie acerius ir panašų mėšlą...

realiai jis niekur nebuvo dinges.. ir obuolys obuoliui pakankamai daznai prilygsta,
jei ziurimas konkretus segmentas (tarkim Air uz borto, bet jame irgi HW su laiku bus atnaujintas).

obuolys paprastai tam tikrais klausimais i kompromisus neina..
pvz. kur siuolaikinis obuolys su kokiu Celeron/Pentium/i3 ?
kur koks nors obuolys su kokiu nors HDReady TN matrica ?
jei konkurenta gali rast su ilituotais 4GB RAM, t.y. be upgrade galimybes,
tai lyg ir neuzmaciau obuolio su 4GB RAM.. bet vat su SSD jie $ lupa..
kai priimtina ir tie vargani 128GB - tai tu "pilna normaliu uz geriau ir pigiau" ne baisiai daug ir lieka..

Kad ir ta pusetina Yoga 380 ar koks XPS'as - jie ir pagal kaina arti obuoliuko stovi..