Tema: Re: Intelio kiausiniai (Coffee lake)
Autorius: MRT
Data: 2018-04-06 09:27:56

> Na aš daugiau 2x hdd nesiruošiu jungt. Dabar paskutinius 5m gyvenau su 1 hdd nase ir nepasigedau antro visiškai. Backupus turiu,
> tai nas'as man, tai toks darbinis online file / backup / torrent serveris tam kartui.

Cia individualu, bet 4 portai mano subjektyvia nuomone minimumas.
Ypac jei del paprastumo RAID1 ir tarkim reikia papildomu ar
migruot i didesnius - minimum du kitam RAID1.
Jei OS'ui nesinori kazkokiu usb/sd - vienas papildomas
portas gali buti i tema NAS'o OS'ui (cia jau nuo SW realizacijos).
Yra kam viso to reikia is karto, yra kam tik teoriskai_gal_praktiskai_niekada.

> HDMI nepamaišys aišku.
>
> Tik va dar neapsisprendžiu ar man reikia tokiom kukliom reikmėn tų B360 ir i3-8100... Visgi +25+35 jau visi 60eur. Už tiek jau ir
> korpusas, ar hdd, ar psu laisvai išeina. Iš kitos pusės 60eur nėra daug...

Jei prisimint ta tema, kur lyginau J4105, tai ten CPU, kuris eina/eis ir i
brandinius NAS, o jo CPU nasumas nesiekia ir G4900 2C/2T Celkos. Apytiksliai:
https://www.cpubenchmark.net/compare/Intel-Celeron-G4900T-vs-Intel-Pentium-G4560T-vs-Intel-Pentium-N4200/3214vs2983vs2886

G4900 ofisiniams reikalams visai priimtinas, tik psichologiskai
taupyti ~20Eur ir neimt bent G5400 yra sunkoka.

NAS'ui tiks nuo G4900 (dabar ~41Eur, veliau turetu krist iki ~32Eur)
iki i3-8100 (kuris stabiliai sedi uz ~110Eur).. na ir variantai pakeliui..

> Man įdomiau kiek naudos yra iš UHD610 vs UHD630??

Man butinybes stipresnei GPU nepavyko realiai apciuopt.
Praktiskai visi kompai yra su silpnesniom GT1 versijom.
Vienintelis dalykas G4400 (Skylake HD510 apkarpytos features ir 4k ner!).
Taciau pakanka G4560 (Kabio ir ten HD610 jau zirklutes nenaudotos).

> Jei nas'e suksis koks serviio ar koks kitas plugin'as kuris moka online transkodint... Ar čia labiau CPU reikalai?

Cia gali buti ir truputi komplikuota.. realiai reikia, kad SW prisibelstu
iki Intel QuickSync - o ten laaabai krutas/greitas transcode..
Tik jis irgi turi apribojimu, tarkim HEVC ar VP9 - 10bit pilnai nemoka (moka tik decode).

https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Quick_Sync_Video#Hardware_decoding_and_encoding
PS. patarimai is teorines puses - iki galo reikalinga ir praktika, kurios neturiu :)

PSS. load'as i CPU paprastai pareina tais atvejais, kai GPU nemoka, o ne tada, kai ji nepatempia.
Todel stipresnis CPU isvelka tais atvejais, kai GPU naujausiu prikolu nemoka.
Pvz. i5-2400 kaip ir beveik pavelka VP9/4k tik pilna apkrova ir kriokdamas..
Koks nors ten G530 jau zagsi chroniskai, o naujas G3930 sako pff.. cia net ne darbas..
Jo HD610 GPU atlieka ir net baisumines GPU apkrovos nerodo.

PSSS. Su Windows10 1709 per TaskManager rodo videlkos apkrovas:
https://cloud.addictivetips.com/wp-content/uploads/2017/08/gpu-performance-task-manager.jpg