Tema: Re: Vilniecio korteles nulauzimas
Autorius: Nerijus
Data: 2018-04-04 10:09:31
On 2018-04-04 09:08 AM, Vytook's wrote:
> Praėjo, iškarto gavau pranešimą iš banko ir e-mailą iš vilnius transporto.
> Įdomu, kaip tai atrodo iš juridinės pusės, jei tarkim aš grynų su savimi
> neturiu? Legalus zuikis? :DDD

	Pasakojo mikrobo vairuotojas kaip buna realiai. Tik te atvejis buvo
toks, kad kartais durniuodavo ju sistema, ir jie ta zhinojo (ta prasme
Kautra zhinojo, kad kartais taip buna, bet gal ne visi vairuotojai ta
zhinojo).

	Pagal Kautros vidines taisykles - turi vezhti nemokamai.

	Realiai buvo ivykis, kai vairuotojas (realiai tai vairuotoja) priverte
zhmogu pirkti popierini bilieta (brangesni nei elektrinis!!) arba lipti
nx ish mashinos.

	N. M.

	P. S. Ish juridines puses visi elektroniniai bilietai yra tavo
nenaudai. Kaip nores taip tave ir pagaidins. Net ir "ishmusus" realiai
bilieta, tu neturi jokio irodymo, kad ta padarei. Jei nores, pasakys,
kad nera tokio irasho, ir mokesi bauda.

	P. S. Visada filmuokite telefonu, kai zhymite el. bilieta. Tada bent
kazkoks shancas juridinis aciras.
	:-)

	P. P. S. Jei bilietas menesinis, ir turi pirkimo cheki, tai manau irgi
sioks toks juridinis shancas yra.