Tema: Re: Gal paaiskintumete kodel taip...
Autorius: fenix
Data: 2018-03-24 00:36:47
2018.03.24 00:29, Sigitas rašė:
> Jei keisis MB tai ir prosas keisis, nes mano labai senas i7 920(ir
> socketas tas nebeeina ant naujų MB). Tai jausmas, kad daug programų gali
> tekti perinstaliuoti(dėl kitokio proso)?

neteks nei vienos. draiverius win10 parsisius. reikes rankomis pakishti
tik tinklo plokstes draiverius.
procas nera senas, tik tais laikais usb 3 budavo realizuotas per
kazkokia 3rd party mikroschema.
problema tame, kad tu jungi grynakrauji kinietiska irengini prie
grynakraujo kinietisko hubo per turbut dar ir grynakrauji kinietiska usb
plokste.

tiesa, dar pamegink atsinaujinti draiverius. intel draiveriu
atnaujinimus geriausia susirasti su situo irankiu:
https://www.intel.com/content/www/us/en/support/intel-driver-support-assistant.html

usb3 mikroschemus rankutemis pasiziurek gamintojo saite