Tema: Re: HDD panaudojimas +tv
Autorius: Darenas
Data: 2018-03-20 13:21:53
mano dabar kompas taip siuncia nu, faila 2gb per 5min apie, niekur as nieko
nedalinu. Rodo kazka 10-11 mbps, neesu tikras del terminu.

Man jau aiskeja, kad nas. Liko tik klausymas koki, naudosiu vienam tv tik
torrentam parpompint ir paziuret, nedaznai ir tai darau.

Nesinori nupirkt suda uz pigiai paskui pardavinet, bet ir nesinori ismest
pinigu uz zveri, kuri 10% pajeguma isnauduosiu.