Tema: Re: Tesiant kriptovaliutu tema
Autorius: Caponi
Data: 2018-02-13 18:33:31
Tu nepatikėsi, bet paaiškėjo, kad kažkas tame servake nesusiderina su
naudojama įranga, IT'šnikai ten lašaros, žalio supratimo kaip problemą
išspręst neturi ir bent pora mėnesių atgal tas servakas vis dar
sėkmingai buvo tiesiog marinuojamas spintoj, t.y. prie orų prognozių
niekaip neprisidėjo. Kaip yra šiandien nežinau, gal ir kasa, mano
informacijos šaltinis ten jau nebedirba :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/