Tema: Re: Laikom kumščius!!!
Autorius: Kesha
Data: 2018-02-09 10:48:52
js explained :
> Vienintelis dalykas ka ten saldo specialiai t.y. varikliai.
> Apie variklius ten nei zodzio nerasei.
> Visa kita yra kuras ir oksidatorius. Nera jokio ausinimo skyscio.
> Visa tai yra isversta is anglu kalbos is ju transliaciju.

Kiek pamenu skysto kuro raketiniai varikliai nėra specialiai šaldomi
prieš startą, jie natūraliai padaryti taip, kad aplink tūtą eina kuro
trasa, kuri ir skirta vėsinti tūtą jo darbo metu bei atšildyti
oksidatorių prieš patenkant į degimo kamerą.
BTW kaip tiksliai padaryta dabartiniuose spacex dragonuose nesidomėjau
dar, bet nemanau, kad kažkas ten smarkiai pasikeitė.