Tema: Re: Atliekami kompai ir detales
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-08 16:20:18
On 2018-02-07 10:21, Millanium206 wrote:
> Kazkada buvo senais laikais chebryte kuri rinkdavo kompu detales,
> surinkinedavo juos ir atidavinedavo labdarai,

Kažkada senais laikais kompai buvo santykinai labai brangūs, o žmonių
darbas pigus, todėl tokia labdara turėjo prasmę. Dabar jau laikai
pasikeitė ir tokie projektai nepasiteisintų.

Jei aš sugalvočiau pvz. padovanoti labdarai 10 kompiuterių, tai man
geriau nueiti į naudotais, patikrintais ir jau paruoštais darbui kompais
prekiaujančią firmą ir ten juos visus nupirkti, nei samdyti žmones ar
pačiam rinkti iš senų dalių tuos 10 kompų. Nes seną kompą surinkti ir
privesti jį iki proto yra kelis kart ilgiau trunkantis užsiėmimas, nei
naujo kompo paleidimas.

T.y. net labdaros pagrindais taip rinkti kompų neapsimoka, nes tik pats
sau daugiau vargo pridarysi. IMHO.