Tema: Re: knygu skaitykle?
Autorius: svyt
Data: 2018-02-06 23:39:55
Nespalvotos pas mane knygos, nu ka zinau, 6 coliu skaityklei
 mazai, mano tabletas toks tai sriftas mazokas, o akys su amziumi
 vis didesniu raidziu greit prades prasyt.
visgi tai ne kiseninis
 irenginys turetu but, antro tableto man nereikia.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/