Tema: Re: ideja staigiu stabdziu
Autorius: PxYra
Data: 2018-02-27 20:27:10
taigi australai jau buvom mega furom panasu fynta sugalvoje, toki ritini
netoli balno pakabino kuris ekstra atveju po ratais paleisdavo kaip kilima
toki, aisku vienas galas tai mirtinai uztvirtintas, stabdymo kelia labai
sutrumpindavo bet panaudoje kuri laika atsisake jo del to kad panaudojimas
vienkartinis ir per daug sveria...na dar ir del kazko