Tema: Re: del HDD badu
Autorius: MRT
Data: 2018-02-01 09:22:00
> Turiu toki biski pagedusi HDD, bandziau deti i Synology NaS, bet tas
> isspjove lauk be jokios galimybes repairinti ar pan.
> Idejau i Windows, suformatavau, veikia. Raso, kad klaidu nera (taip reikia
> suprasti, pafiksino?).
> Ar tas pafiksinimas galioja viskam ar tai konkreciai Windows, kurioje HDD
> sukasi?
> Nes siaip kompe man tas diskas nereikalingas, noretusi NASe naudoti...
> https://www.dropbox.com/sh/ave8iktop26d9ld/AABfzvXNViuc3SeNx8uVVdVfa?dl=0

Jei supranti, kad "biski pagedes" tame NAS'e bus toks "biski veikiantis"
ar tinkamas irasyti backup'ams tik be jokios garantijos jiems atgauti, tai gali pabandyt:
http://intrucks.com/tires-and-wheels/victoria-sequence-of-treatment-how-to-use-the-program-victoria-hdd/
Puslavonis "tinka" NAS'e i jokius RAID'us neidetas ir dedikuotas laikyt totaliam slamstui centralizuotai..