Tema: Re: Mikrotikas su WiFi ir optiniu WANu
Autorius: fenix@h
Data: 2018-01-19 01:13:09
2018.01.18 15:51, Shadowed rašė:
> Patarkit kolegos, kokį Mikrotiką žiūrėti, reik pašėrus optiką gauti Wifi
> (2,4 ir 5GHz), kokius 4 UTP portus, 1 ar 2 USB būtų super, bet jaučiu
> Mikrotikas neturi ruterių kur ant USB galima būtų HDD pasikabint ir
> pasikurt FTP/NAS/file share ar kažką panašaus... Gal dar prie to ir SIM
> kad dėtųsi, 4G ryšiui. O dar jei tas viskas į 19" racką montuotųsi tai
> idealu būtų.

tau nera viskas viename: yra 2011 (rack, usb ir wifi kai kuriuose
modeliuose) yra 3011 (rack, usb ir monstriskas performancas), yra 962 ir
952 - rimtesnis ir liesesnis routeriai AC wifi.

mano balsas uz... 3011 routinimui ir kazkokiam nebutinai mikrotik
atskiram wifi pointui. jeigu pinigu nera, tuomet 2011 puikiai veikia ant
40 useriu.

papildomo funkcionalumo is esmes nera... kaip supratau, mikrotik yra
poormanscisco, bet ne daugiau. nepadarysi normalaus adblock, nepadarysi
ir ftp servo ir squid, ir transmission neegzisuotja ir t.t. kiek
beskaiciau forumus, tai gemorojus su visais tais zaislais :(