Tema: Re: Gal kas parduoda mazai naudota SSD?
Autorius: MRT
Data: 2018-01-17 14:26:42
> Nu visai gal ir nieko variantas.
> Tik man va įdomu, aš ssd dedu į dvd caddy, ar tas slotas skiriasi nuo vidinio HDD sloto greičio atžvilgiu?

Sakyciau gal nuo laptop'o priklauso.. bet siuolaikiniai HW
jau tiesiog neturi SATAII portu ir visi portai yra SATA3.
Labiau dvd_caddy lievas kazka galetu knist.. Nors ten is
esmes 1:1 SATA portas ir tik maitinima is Slimline i normalu paverst.
T.y. i kita puse padaryt tai, ka daro sitas sniuras + formas prie DVD gabaritu priderint:
http://www.skytech.lt/ccsatac2-gembird-kabelis-sata-data-slimlinemaitinimo-035m-p-75878.html