Tema: Re: crucial mx-500?
Autorius: [mikro]
Data: 2018-01-16 10:12:07
nu jau kokia savaite jie kainininkuose. zinai, cia gal kas paeme ir kas
islindo. kaip man buvo, kai mx100 isejo. iskarto paemiau ir labadiena - su
asus b85mg motinom jie dinginedavo - tiesiog bedirbant uzsaldavo pc,
perkrauni - biose nera. power off/power on ir vel atsiranda kazkuriam
laikui, bet greit su fw pataise sita nesusipratima:)

"Rimas"  wrote in message news:p3k5n6$dfu$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.01.15 11:02, [mikro] wrote:
> Sveiki
> jau islindo ir lt. 250gb – 80 eu. kaina afigena. kaiptik nusimato didelis
> pirkimas pc, gal jau kas naudojat, nesamoniu nepastebeta? kai kiekis
> didelis nuo kokio evo susitaupo dx, o ir testuose jis graziai atrodo, toks
> evo killerisSmile

Kas tau čia naudos, jei dar tik išlenda :)
Aš va musėt paskubėjau ir pajamiau prieš savaitę MX300 1TB. Gal visgi
reikėjo luktelt to MX500 :)